40mA
Riasztót és GPS modult cseréltek (amúgy nagyonlaza jófej srácok), most 40mA, na azért ez így más. Hajrá autó! Úgyis mész inspection-re jövőhéten, mer' eljött az ideje, addig légy jó.
Riasztót és GPS modult cseréltek (amúgy nagyonlaza jófej srácok), most 40mA, na azért ez így más. Hajrá autó! Úgyis mész inspection-re jövőhéten, mer' eljött az ideje, addig légy jó.
Te, Isten Barma!
Hogy nem lehet neked annyi eszed, hogy a jelszavad ne ugyanaz legyen, mint az email címed eleje? Szerinted mi az első, amivel a spammerek próbálkoznak? Szerinted amikor a nigériainak válaszoltál, hogy igen, rokona vagy Pedro el Poechnek akkor vajon nem tudták meg az email címedet? Szerinted mi jár az ilyennek azon túl, hogy akasztás fejbelövés után?
És te, te szolgáltató adminisztrátora, te setét lény, miért hagyod, hogy a user ilyen jelszót adjon meg? Mi az anyád szentségéért veszed fel béna kis programodba?
És te, programozónak nevezett félcsecsű rollerbajnok, mi a halál ragyás, véreres roggyant vesszejéért nem bírod ellenőrizni, hogy a jelszó ne egyezzen a user alapadataival, és miért hagyod hogy a tetves kis szar programod elfogadja?
Ez most 4500 spam-be meg nekem fél órába volt. Nyaljatok lósegget kollektíven.
További szép napot.
Múltkor ott tartottam, hogy lemerült az akkumulátor, de mint az Eötvös-cirkusz zenebohóca, én is csak előrántottam a tartalékot, hogy „van mááásik!”. Szerelés, shiny.
Ma reggel nem indul. Nem, rosszul mondom. Nem nyílik ki az ajtó. I mean, nem, nem, nem. Életemben először megvizsgálom a mechanikus nyitás lehetőségét, érdekes, ajtót kinyitom. Körülnéz. Az autóban annyi áram sincs, mint egy döglött rájában. A csomagtartót már nem lehet kinyitni, mert az electronic only. A tartalék akku tegnap óta még nincs a helyzet magaslatán, de a bivaly fedőnevű kábellel ad annyi áramot, hogy az ajtónyitó megszólal. A riasztó is. De a kulcs is megy, vinnyogó kikapcs. Miatyánk fordítva háromszor, belekeverve valami pajzán nemi öröm nem célzott személyekre vonatkozóan. Azonban indítani már nem lehet, akksi vissza a töltőre, gyerek kicsomagol („nem akarok óóvodába menni!” „nem is fogsz, nem megy az autó.” „Óóóóóvodába akarok menni!”), asszony nyugodt hangon debriefing, telefonálás minden irányba, hogy kit fojtsak mibe.
Még azt nem mondtam talán, hogy valami látszólag 2-10 ampert eszik néha, de kitartóan, az autóvillamosember szerint, de nem volt ideje darabokra tépni, hát nem tudja. Reméltük, hogy téves mérés. A mai esemény után a mérés feltehetőleg pontos volt...
Mindegy, telik a nap (háttérben repülnek az akkuba az amperórák), egy idő után úgy gondolom hogy na jó, próbáljuk meg de komolyan, semmi bikakábel, mert lehet hogy tényleg nem megy át rajta annyi amper mint kellene, hanem kössük be frankón. Üres akku ki, majdnemtele akku be.
Beülök.
Tenném a dolgom, de valami ciripel. K-rva tücsök beszorult a fejed a kesztyűtartóba vagy mi a nyál? Nézem, ülés alatt ciripel. Jó, felemelem akkor az - elektromos vezérlésű - ülést. Nyúlok oda, és érzem, hogy a kapcsolója szorul, és rezeg. Mi az anyám szerelme?! Mozdítom, nem. MOZDÍTOM BZMG! Kattan egyet, kiugrik 1 millimétert, az ülés mozdul, sóhajt egyet és abbahagyja a k-rva ciripelést.
Hát igen. Szóval beragadt a gomb (nem tudom mitől, mindegy is), az ülés próbált LEMENNI, de a padló megfogta (mint az egyszeri bánfi hajszeszi hajhullást), de ő olyan, mint Szása a szovjet katonai filmben: nem adja fel! És nyomja, és nyomja, órákon át, 10-15 amperrel.
Kiakasztottam, most – kopp kopp kopp – szerintem este is, reggel is indulnia kellene.
Óh, az élet, egy nagy kürtöskalááááááács...!
ps: az „ámblokk”, „ámblock” és „ámblok” egyike se teteszett, így utánanéztem, höö, érted, hogy helyesen tudjam leírni. :-)
Reggel autó nem indul, hát hja, akku üres mint egy parlamenti képviselő dicsőséglistája. Hála Allahnak még nyaralás előtt lemerült a másik, így az feltöltve várta a lehetőséget, így akku ki, akku be, 15 perces részidő nem rossz (úgy hogy közben lefagy a seggem, kezemről nem beszélve), gyerek oviba el.
Utána kirándulás helyi autóvillamossági mágushoz, aki volt olyan kedves és belemért (neki volt hozzá klassz csiptetős ampermérője, ami nem szikrázik, mint az enyém tette volna :-)), és erősem hümmögött. Valami eszik 600mA-t, de inkább 2-3A és csúcsban 10Am ami műszakilag áldatlan állapotban levőknek annyit jelent, hogy valami minimum tízszer, de inkább százszor annyit fogyaszt, mint kellene.
Tanakodás után ketten rájöttünk, hogy vélhetően a 600mA az a riasztó belső akkuja, ami gondolom szintén merült egyet, és most tölt mint atom, szóval majd rámérünk pár nap múlva megint... ha már abbahagyja a vérszívást.
Hamarosan felhívom a riasztósokat, hogy mi a véleményük a vérszívó készülékükről, illetve amúgy is akartam velülk cseréltetni egy újabbra, csak én nem érek nagyon rá, sajnos (ők nagyon segítőkészek voltak).
Addig reménykedek, hogy nem meríti le, most tele van.
Mellesleg voltunk megint síelni, júhéély. Jó volt. Nem is van róla mit mesélni, illetve biztos volna, csak van más dolgom.
Amúgy Österreich-ban voltunk, Altenmarkt im Pongau és környéke, ami vagy Sportwelt Amadé, vagy Zauchensee néven ismert rajongói körében. Tényleg jó, nagyon sok pálya (gyakorlatilag 4 hegy minden oldala, 3 különálló területen úgy, hogy a legnagyobban 3 hegy van átsíelhetően), elég magas is ahhoz, hogy általában legyen hó.
Flachau jó, Zauchensee (délelőtt Flahcauwinkl és Kleinarl, délután Zauchensee 10-es pálya) kiváló minősítést kapott. És megint kimaradt az altenmarkti nappali vagy éjszakai szánkópálya, de ott lesz jövőre is...
Máté síelt! Igaz, csak két órát, igaz, hogy az oktatók németül beszéltek, de nagyon tetszett neki. Nagyon ügyes, erre még visszatérünk. Bálint pedig élvezte a havat, a hideget és hogy sz...rrá fagyott!
A táj gyönyörű, az idő csodás volt (első nap köd, kicsit, de épp élvezhető mértékben, utána széltelen napsütés), a lányok pe... akarom mondani az asszony pedig gyönyörű, mint mindig. És gyors.
Noch einmal!