Adatbázist tologatok az egyik internet szolgáltatónál.
Az egyik szerződés megszűnt, az előfizető felmondta az
IP-telefon szolgáltatást.
A felmondás indoka: "az ügyfél felmondta, mert árammal megy a
telefon".
Komolyan elgondolkoztam, hogy kellene egy "Joghurtosdoboz
madzaggal távbeszélő szolgáltatás"-t indítani! Szerintem van
jövője.
Biztos már mindenki tudja, hogy a Google translate immáron ismeri
a magyar nyelvet, méghozzá egészen jól. Szerintem sokkal jobban
mint a néhai systran. Hajrá!
Riasztót és GPS modult cseréltek (amúgy nagyonlaza jófej
srácok), most 40mA, na azért ez így más. Hajrá autó! Úgyis mész
inspection-re jövőhéten, mer' eljött az ideje, addig légy
jó.
Te, Isten Barma!
Hogy nem lehet neked annyi eszed, hogy a jelszavad ne ugyanaz
legyen, mint az email címed eleje? Szerinted mi az első, amivel a
spammerek próbálkoznak? Szerinted amikor a nigériainak válaszoltál,
hogy igen, rokona vagy Pedro el Poechnek akkor vajon nem tudták meg
az email címedet? Szerinted mi jár az ilyennek azon túl, hogy
akasztás fejbelövés után?
És te, te szolgáltató adminisztrátora, te setét lény, miért
hagyod, hogy a user ilyen jelszót adjon meg? Mi az anyád
szentségéért veszed fel béna kis programodba?
És te, programozónak nevezett félcsecsű rollerbajnok, mi a halál
ragyás, véreres roggyant vesszejéért nem bírod ellenőrizni, hogy a
jelszó ne egyezzen a user alapadataival, és miért hagyod hogy a
tetves kis szar programod elfogadja?
Ez most 4500 spam-be meg nekem fél órába volt. Nyaljatok
lósegget kollektíven.
További szép napot.
Múltkor ott tartottam, hogy lemerült az akkumulátor, de mint az
Eötvös-cirkusz
zenebohóca, én is csak előrántottam a tartalékot, hogy „van
mááásik!”. Szerelés, shiny.
Ma reggel nem indul. Nem, rosszul mondom. Nem nyílik ki az
ajtó. I mean, nem, nem, nem. Életemben először megvizsgálom a
mechanikus nyitás lehetőségét, érdekes, ajtót kinyitom. Körülnéz.
Az autóban annyi áram sincs, mint egy döglött rájában. A
csomagtartót már nem lehet kinyitni, mert az electronic only. A
tartalék akku tegnap óta még nincs a helyzet magaslatán, de a
bivaly fedőnevű kábellel ad annyi áramot, hogy az ajtónyitó
megszólal. A riasztó is. De a kulcs is megy, vinnyogó kikapcs.
Miatyánk fordítva háromszor, belekeverve valami pajzán nemi öröm
nem célzott személyekre vonatkozóan. Azonban indítani már nem
lehet, akksi vissza a töltőre, gyerek kicsomagol („nem akarok
óóvodába menni!” „nem is fogsz, nem megy az autó.” „Óóóóóvodába
akarok menni!”), asszony nyugodt hangon debriefing, telefonálás
minden irányba, hogy kit fojtsak mibe.
Még azt nem mondtam talán, hogy valami látszólag 2-10
ampert eszik néha, de kitartóan, az autóvillamosember szerint, de
nem volt ideje darabokra tépni, hát nem tudja. Reméltük, hogy téves
mérés. A mai esemény után a mérés feltehetőleg pontos volt...
Mindegy, telik a nap (háttérben repülnek az akkuba az
amperórák), egy idő után úgy gondolom hogy na jó, próbáljuk meg de
komolyan, semmi bikakábel, mert lehet hogy tényleg nem megy át
rajta annyi amper mint kellene, hanem kössük be frankón. Üres akku
ki, majdnemtele akku be.
Beülök.
Tenném a dolgom, de valami ciripel. K-rva tücsök beszorult a
fejed a kesztyűtartóba vagy mi a nyál? Nézem, ülés alatt ciripel.
Jó, felemelem akkor az - elektromos vezérlésű - ülést. Nyúlok oda,
és érzem, hogy a kapcsolója szorul, és rezeg. Mi az anyám
szerelme?! Mozdítom, nem. MOZDÍTOM BZMG! Kattan egyet, kiugrik 1
millimétert, az ülés mozdul, sóhajt egyet és abbahagyja a k-rva
ciripelést.
Hát igen. Szóval beragadt a gomb (nem tudom mitől, mindegy is),
az ülés próbált LEMENNI, de a padló megfogta (mint az egyszeri
bánfi hajszeszi hajhullást), de ő olyan, mint Szása a szovjet
katonai filmben: nem adja fel! És nyomja, és nyomja, órákon
át, 10-15 amperrel.
Kiakasztottam, most – kopp kopp kopp – szerintem este is, reggel
is indulnia kellene.
Óh, az élet, egy nagy kürtöskalááááááács...!
ps: az „ámblokk”, „ámblock” és „ámblok” egyike se
teteszett, így utánanéztem, höö, érted, hogy helyesen tudjam
leírni. :-)